niedziela, 9 września 2012

Perfume :)

Hejka :) strasznie się zaniedbałam, bo nie pisze tak często postów ale to przez szkołę i przez to, że nie wiem o czym pisać, ale tematem dzisiejszego posta są perfumy.Ostatnio skończyły mi się perfumy i postanowiłam kupić nowe ale mam straszny mętlik w głowie i nie wiem jakie wybrać. Może polecicie mi jakieś swoje zapachy?

                                                                                                                                                                                                                   

4 komentarze:

  1. Moje ulubione to Noillie, są a przynajmniej były dostępne na stronie aeropostale.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
    mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do wspólnej zabawy i konkursu Liebster Blog! na www.merlone128.blogspot.com znajdziesz pytania dla ciebie! Szczegóły i zasady gry są na http://immortalstyle.blogspot.com/ :) Zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog. Trafiłam tutaj z MP, obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jak mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych. Zapraszam:) youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń